Aysnr08 Merhabalar, 21+3 hamileyim dün aşı oldum bebeğim hareket etmiyo gibi çok husursuzum böyle olan var mı aranızda
Drybsn Aysnr08 hareket ediyordur sen farkında değilsin bende 22+4 oldum daha net oldu hareketleri ilkin hissetmiyordum sanıyordum ama Halis’ten hissetme var 22 haftadan sonra netleşir merak etme