Fy89 Canim doktorum 8 9 haftalikken soyledi erken dogum veya dusuk tehlikesi var diye..
. Tabi ondan 2 ay onceee dusuk yapmistim cok korktum psikolojim bozuldu .. calisiyordum dusuk tehlikesi var diye rapor aldim evde 3 4 hafta yattim kendimi emniyete almis oldum kendimce 🙂 3 ayi atlattim sonra normal hayatima devam ettim
Ben ogrendigimin ayni gunu 3 tane farkli doktora gittim ... kendi doktorum ,1 tanesi gormedi bile... Digeri de korkulacak hic bisey yok sakin aglayip.sizlayip.kendini uzme dedi... septum kesene uzak oldugu icin hic birsikinti.olmaz dedi.. Allahin izniyle suana kadar bir kanama yada erken dogum belirtisi olmadi.. doktorum sadece ters duruyor donmezse 38 haftanda sezeryan yapariz dedi..
Rabbim yanimizda oldugu surece hic bir sorun olmaz.. 32 inci haftana kadar dikkatli ol 32 den sonra dogsa bile hayata tutunuyorlar kuzucuklarimiz