sellyxm Gmzgm bat 15 Ocak vanım dün etken gebelık testı yaptım profilimde var silik çıktı bakalım bekleyebileceğim kadar bekleyeceğim 😂🥹
Mimmm Gmzgm bat 13 5 gün önce test yapmıştım adet günü yapılan dan çift çizgi çıkmisti silikte olsa bugün tekrarladım çok şükür Gine çift çizgi çıktı ama belirtim yok kasik ağrısı vs
Gmzgm Benim de yok büyük ihtimal kürtajdan sonra ilk denemeydi herkes çabuk olur dedi diye umitlenmistim ama pek de uğrasamadik salgın tuttuğu için 🥹
sellyxm Neslihankrhmt kan veresim yok hiç sonuçtan korkuyorum 😂 bakacağız bana belli olmaz, sen pazartesi mi gideceksin canım