Herşey sizin iyiliğiniz için yapılıyor bunu bilin içiniz rahat etsin acı olması ,lekelenme olması normal. Daha doğum yapmadım. İlk doğumum olucak ama korkmayın çektiğiniz tüm acılar size dahada güç versin her canınız yandığında bebeğinize kavuşmak için bir adım daha yaklaşıyor olucaksınız. Hurma yiyin açılma kolay olur derler…