Yeni1gebelikkk MelodyFairy en geç 5e kadar çıkıyor normalde ,benim de çıkmıştı ama o gün e nabiza yansıtmadılar ,aile hekimi tanıdıktı akşam saat 9da aradı sonuçlar çıkalı çok olmuştu