Gulsahgunhan benim 3,5 yaşında oglum var ve o da mayıs sonu dogmustu bu bebişimde mayıs sonu haziran başı olacak kısmetse ve yine oğlum olacak🥰 o yüzden abisinden kalan hersey tertemiz ve hazır bir kac tane yenidogan ve bir tane hastane cıkısı aldım o kadar başka bişey almayacagım😍 bi de indirimden bir numara bez aldım iki paket şimdilik böyle. Alt acma ıslak mendil yeni emzik onları doguma yakın alırım.🥰 yıkama ütüleme işlerini de 33 34 haftadan sonra yaparım oglumda da öyle yapmıştım.