Merhaba kızlar, kardesim geçen haftalarda hamile olduğunu öğrendi. Ultrasonda kese görmeye gittiğinde rahimde saçaklı şekilde portakal büyüklüğünde kist görülmüş. Bugün kist için jinekoloji onkolojiye yonlendirildi. Alttan muayene ile kalp atışı duyuldu. Bebekte kalp atışı başladığı için düzenli kontrol edeceklerini söylediler ve haliyle işlem yapılmadı kiste. Başına böyle bir durum gelen var mı hamilelik sağlıklı ilerledi mi