Merhabalar ben öncesinde de hep kronik boğaz enf olan biriydim ameliyat olmam gerekiyordu şuan 10 haftalık hamileyim bademciklerim çok fena enf olmuş resmen gözüküyor antibiyotik kullanmak istemiyorum hamileyken yapabileceğim tavsiyelerin varsa çok memnun olurum