Benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyor 36 haftalık hamileyim ama 38 hafta kilo boy bakımından bit sorun olmadığını her şeyin güzel gittiğini söyledi doktorum
Şeker yüklemesi falan yaptırdım çıkmadı 2 hafta sonra sezeryan olacağım sadece normal doğum yapamazsın demişti hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲