Abc_21 merhaba evet gittim bogazimdan dolayı yüksek çıkmış crp çok kötü hala doktor Augmentin 1000mg antibiyotik yazdı ama ben iki kez içtim başka da içmedim açıkçası içmeye korktum bebeğe birşey olursa diye gerçi doktor gebe olduğumu bildiği halde yazdı o ilacı fakat reçetede gebeler ilk 3 ay kullanmamalı diye yazmış o yüzden iki tane içtim😐