Aysegul58 MadameNoire ben suan 10 haftalik hamileyim. Haftaya gitse mesela 11+2 de falan hemn bakarlar mi yoksa baska gune randevumu veriliyor. Devlette
MadameNoire Aysegul58 hangi hastane ise arayıp veya internet üzerinden 12, 13 veya 14 ncu haftana gebe bölümünden randevu alıyorsun kzum
2prensesannesiiii Aysegul58 ikili için mi ikili içinse ben dün 11+2 haftalık ikili tarama yaptırdım devlette
Aysegul58 MadameNoire himm anladim o zaman 12. Haftamn icinde gitsem olur. Benim.erken gitme dusuncem acaba randevu veriyolar ki hemn bakiyor mu o yuzden. Bilkent Şehir Hastanesine gidicem.
amayinedeiyiilerledim Mertsmother Amniyosentez yaptırdım inşallah temiz gelir 🤲🏼 hala iğne yerinde ağrı var salı günü kontrol var, henüz hareketlerini hissetmediğim için tedirginim 🥺 inşallah iyidir 🤲🏼
Mertsmother amayinedeiyiilerledim bir çok dala ayrılır genelde bir çok sebebi var yediğiniz gıda yolu ile veyahut hayvan bakıyor iseniz aminyosentez kesin tanı koyar Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤🫂
Mertsmother amayinedeiyiilerledim genel anlamda da parazit virüsüdür sakat at kesinlikle tüketme.. Ve et tarzı şeyleri çok iyi pişmiş ye örneğin sucuk. Kalsiyum al bol bol yoğurt özellikle… Bide vitamin takviyesi ocean mummy var biraz pahalı ama destekler 🫂
amayinedeiyiilerledim Mertsmother amin Allah razı olsun 🤲🏼💐 anne karnında tedavi mümkün dendi. İnşallah enfeksiyon geçmemiştir, duamız o yönde tabi 🥺