AjdaDiri Kızlar kan verdim beta 10000 değer verdi ultrasona girdim normalde 5+2 ultrasonda 6+2 görüldü ve kalp atışı görülmedi haftaya gel dedi herşey normal görünüyor dedi korkuyorum