krcozlem58 canım o sancı oluyor acilde kasılmalar için serum takıyorlar bebeğin toplanmasıyla alakalı bişey değil benimde 26da başıma geldi karnım taş hemen bi serum bi daha karnım öyle taş olmadı gidip mudahale etmezlerse erken doğumu tetiklenmiş yani o serumu yiceksin rahatlamak için ben çok faydasını gördüm