mrym32 Kızlar kan verdim bugün çok hastaydım ilaç kullanmak için 26.39 çıktı sizce iğne etkisi mıdır hiç test yapmadım
Aslihan-ozkan mrym32 aaa tutmuş seninki bence iğnenin etkisi bu kadar olmaz ben 13. Günü yaptım negatif ama bakalım başkalarıda yazsın ama çok sevindim🌸
Ayseldz mrym32 bende iğneden sonra ki ilişkinin 12. Günü öğrenmiştim idrar ile 13. Gün kanda 45 değer çıkmıştı. Değeriniz yüksek hamilesiniz büyük ihtimalle. İğnenin etkisi 10. Gün geçiyor
OnlyBaby mrym32 bence değildir çünkü ben evde 12. Gün test yaptım pozitifti hemen kan verdim beta 0 çıktı yani hayırlı olsun inşallah sağlıklı bir artış olur 🥰
mrym32 Aslihan-ozkan İnşallah sağ salim kucağıma alırım çok korkularım var senin içinde bol bol dua edicem bu ay da iğne olucak misin
Aslihan-ozkan mrym32 hiiç korkma bolca dua oku. Ya mubdiu oku elini karnına koyarak. evet adet olduğum zaman tekrar gideceğim Allah razı olsun canım🥰
Ayseldz mrym32 hiç korkmayın 2 gün ara ile kan testi verin sürekli artış göstermesi lazım. Sağlıklı bir şekilde ilerler inşallah 🙏🏻
Aslihan-ozkan mrym32 inşallah canım benim ben buralardayım rabbim sağlıcakla kucağına almayı sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin
Aslihan-ozkan Ayseldz evet ilk defa yaptırdım 13. Günü testim negatif çıktı maalesef adet gelmesini bekliyorum
Ayseldz Aslihan-ozkan benimde ilk yaptırdığım tutmamıştı. Genelde 2. Tutuyor demişlerdi yaptıranlar ve gerçekten de 2. İğnemde tuttu benim. Hiç üzülüp morelinizi bozmayın
Aslihan-ozkan Ayseldz evet bende pcos var. Yok ilk negatif çıkınca bi üzüldüm tabi ama şimdi adet olunca tekrar savaşmaya devam 😎