Asapos06 Kızlar ilk gebeligimd2 beta değerim 6haftada 1300 du kanamam vardi ve 7. Haftada dusuk yaptım şimdi 5 haftalıkken beta 3 bindi şuan 6 haftalık olduk herhangi bu sorun yok sizce Bi sorun cikarmi benle aynı durumu yaşayıp 2. De sağlıklı Bi gebelik yaşayan varmi ?
momofmychildren Asapos06 ilk gebelik 6+4de kanamam oldu kimyasal gebelikti ve kürtaj oldum ardından hemen hamile kaldım 10+3 olduk bugün sağlıklı her şey yolunda çok şükür 🙏
Deletedmom_789 Asapos06 bende 9.haftada kürtaj olmuştum şuan 12.haftadayım çok şükür şuanlık bir sorun yok 🙏🏻 Bu arada sadece bir kere adet görüp hamile kaldım
Tugcedora İlk gebeliğimde 16 haftalıkken kalp atışı durdu ve ilaç ila İle doğum yaptım şimdi 4 yaşında oğlum var ve 18 haftalık hamileyim
Miracleee Asapos06 Amin canım sağol. İnşallah sana da sağlıklı bir gebelik ve bebis nasip olur tez vakitte.
Minnnosanne Asapos06 benim ilki ölü gebelik oldu düşmedi ama aldılar Şimdi 1 yaşında kızım var ve ikinciye yamıleyim 14 haftalık Genelde 1. Gebelik şerde yaşanan bir durum denmişti bana
Asapos06 Minnnosanne ikiz kardeşim var benim onun 5. Gebeliği daha 2 çocuğu var ama oda ilaç kullanıyor hamileliginde biraz korkum ondan acikcasi