Ozlemtanboga Kızlar merhaba ben 17 haftalık hamileyim bu aralar aşırı derecede hafıza sorunu yaşıyorum mesela dün ne yaptığımı hatırlamam için bile 10 dk düşünmem lazım. doğumdan sonra da devam mı eder anlamadım benim gibi olan var mı acaba hamilelikten olan birşey mi onu da bilmiyorum yardımcı olabilecek var mı acaba
Chan Ozlemtanboga B12 düşmeye başlamıştır büyük ihtimalle. Kan tahliliyle anlaşılır. Şikayetini belirtirseniz doktorunuz da isteyecektir.
Mavisilegamzeli Ozlemtanboga Bende öyleyim normalde kafam zehir gibidir. Hamilelikten beri hiç birşey hatırlayamıyorum, ezberleyemiyorum. Kendimi gerizekalı gibi hissediyorum tövbeler olsun 😂😂😂
23Zumra Ozlemtanboga bende cok unutuyorum en basit ve surekli yaptigim yemekleri bile yaparken icine ne giriyordu diye dusunuyordum veya baska seyler cok unutuyorum sanirim normal ama.doktora sormak lazim
Glitter Ozlemtanboga pregnancy brain yani hamile kafasi diye birsey var. Unutkanlik normal, ilerleyen zamanlarda geciyor
Ozlemtanboga Mavisilegamzeli ay bende öyleyim ya büyük bir ihtimalle evet b12 eksikliğinden kaynaklı böyle devam edersem bugünü bile unuturum 🤦🏻♀️😂
Chan Naçizane önerim beyin aritmetiği yapmanız 😄 ben faydasını gördüm. Bulmaca olur, akıl zorlayıcı oyunlar olur.
Glitter Ozlemtanboga valla ben cumleye baslayip lafimi unutuyordum. Hamileligin sonlaeina dogru gecti, dogum da yaptim, hafiza normale dondu 🙈
Pinkyy Ozlemtanboga off bende öyleyim aşırı unutuyorum,normalde tam tersiydim,şimdi her yerde not kağıtları var unutmayayım diye,doktor normal dedi ama ben alışamadım kendime böyle..
Kardii Ben de çok unutuyorum hamileliğimden beri hatta dün ne olduğunu yaptığımızı hatırlamıyorum bile soruyorum yanımda kim varsa dün biz ne yaptık diye ama değerlerimde normal bende anlamadım
Zezgit Ben hamileliğin ilk zamanları çok yaşadım bunu. Hergün gittiğm yolu bile unuttum çoğu kişiy tanımamaya başladım. Ne konuştuğumu ne yaptığımı hep unuttum. Ama o dönem kan tahlili de yapıldığında eksiklik çıkmadı doktora söyledim aşırı unutkanlık var diye. İyi iyi kesin hamilesin o zaman sen falan demişti. Bisüre sonra geçiyo ama internetten araştırdığıma göre doğumdan sonra bikaç ay da sürebilirmiş sonra düzelebilirmiş 15.haftadayım yeni yeni düzeliyorum ara ara unutmalarım devam tabi ama o ilk zamanlardaki gibi ağır değilim
Ozlemtanboga Ayy inşallah Doğumdan sonra düzelsin de şimdi razıyım ben de sonuçlarımı alayım bakalım birşey eksikliğinden mi kaynaklı dicek yoksa doğal mı