Bende 18+2 haftalığım bende 4 ay boyunca boyatmadım saçım tarçın diplerde siyah o kadar kötü görüyor ki beyazlar da var bende çok kararsızım araştırdığımda kesin bir sonuç çıkmıyor ama genelde önermiyorlar sanırım doktorlar ama etrafımda 9 ay boyunca sarıya boyatan vardı bilmiyorum çok kararsızım bende