Kızlar merhaba,
24+4 haftadayım. Ben 18. Haftadan beri net hissetmeye başladım bebeğimi. İlk gebeliğim bu arada. Fakat dönem dönem hareketlerde azalma oluyo. Mesela geçen hafta daha sertken, bu hafta daha hafif hissediyorum. İki gün önce doktor kontrolümüz vardı bi problem yok. Ben de sormayı unuttum. Aranızda tecrübeli olanlar var mı ? Herkeste böyle mi ilerliyo süreç ?