Tgbugra Kızlar kafam çok karışık tecrübelerinizi ihtiyacim var .. Benim ilk sezeryanim genel anesteziyle oldu Allah nasip ederse ayın 22 sinde doğumum var tekrar ama bunda epidural mi oluyum olmayim mi arasindayim . Tecrübenizi paylasirmisiniz
Mutlumomm Tgbugra Canım benim de ilk doğumum spinal oldu ve panik atağım olduğu için çok korktum ikinci gebeliğim genel anestezi istiyorum inşallah ama devlet hastanesinde doğum yapacağım acaba devlet hastanesinde genel anestezi yapıyorlar mı