İki gün süren çok fazla değil kahverengi kanama tarzı bir şey geldi ama toplasanız bir peçeteyi bile doldurmaz yerleşme kanaması olabilir mi sizce testi ne zaman yapmalıyım bu arada pcosluyum korkuyorum yine negatif göreceğim diye testi ne zaman yapayım ya da ne zamn kan vermeye gideyim