Ankara-58 Minigiim-vebenn52 normal yaptım cnm biraz zorluyor oldu sonu güzel oldu zorluklari unuttum Alalh kimseyi o masada koymasin
Minigiim-vebenn52 Ankara-58 sancın açıklığın var mıydı yoksa suni mi aldın bir de bebek kanalda mıydı
Burcu58 Ankara-58 gözün aydın olsun canım sağlıcakla büyüt 🌷 Hangi hastanede doğum yaptın ve memnun kaldın mı
Ankara-58 Burcu58 birinci gebelikte sivas numunedeydin Aysun ebe vardı Cook memnundum ikinci turuncu başı açık bir ebe vardı memnunumdum ama benim dikisim çok heralde hala kendime gelemedim
Burcu58 Ankara-58 genel olarak iyiler miydi yani ebeler davranışları falan ☺️ dikiş zor oluyor malesef doğumunuz zor mu oldu
Ankara-58 Burcu58 Burcu58 iyiydi canım tamamen sana kalmış sen güzel ikinirsan inan 1 dakika bile sürmüyor masada doğum yapmak fakat ben ikinamadim batırdılar biraz zor oldu