ayoLNolduYine normal emziriyorsan hamile olmayabilirsin bende hamile değilim emziriyorum az da olsa emzirme döneminde adet olmazsın benimde ilk bebek o yüzden ben takmiyorum hamile değilsindir bence ama şüphen varsa tahlil yaptir bence ya da kadın doğuma git