Tulayeyup Merhaba bayanlar bu sabahtan beridir vajinamda ağrı var sanki bıçak batması gibi arada canım fena yanıyor. Bebeğim sanki hareket etmiyor gibi. Ama yukarı aşağıya indiğini hissediyorum. Ama bugün hiç oynamadi sanki. Bu arada 30+5 haftaligim. Sizce bir sorun varmidir.
Zhraaltun Tulayeyup canm doktruna bi git derim nolr nolmaz bnmde agrm vardi ayni seklde ve kafasi catiya inms erkm dgum rskimiz var sen her ihtmle karsi gt icn rahatlr
Tulayeyup Zhraaltun yarın gidecektim zaten inşallah bir şey yoktur ya.😑 kıpır kıpır normalde ama bugün sanki bir terslik var gibi