Mercimeek valla haklısın kızımda mesela gebeliğim çok güzel geçmişti ama lohusa berbattı yani resmen psikolojim bozulmuştu kızım memeyi tutmuyordu hepsi yara olmuştu haliyle eşimde çok etkilenmişti ama şimdi ki gebeligimde 5+4 haftalık hamileyim eşim dun dedi sen daha şimdiden böyleysen biraz daha ilerisini düşünemiyorum 😂bende dedim mecbursun çekeceksin 😀 gerçekten çok kötü geçiyor iki keredir grip te oldum yani ayağa kalkacak halim yok adama hak veriyorum aslında 😃😃