Merhaba kızlar. Eşim askeri personel olduğu için dönem dönem sürekli ayrılıklar yaşadık zaten 2 cocugum var birazda birarada her zaman değiliz rahatlığı ile aklımın ucuna dahi gelmeyen bi gebelik yaşadım. 14 Kasımda eşim izne geldi 17 -21 kasım son regl tarihim aralık ayı boyunva regl olmayınca ben tarlusal kullandım diğer iki cocuga koşturmaca bi telaşe derken planlıda olmadığı icin gebelik aklıma dahi gelmedi tarlusala rağmen regl olmadığımda ocak 3 ünde hast gittik ve 6 +3 haftalık gebe olduğumu öğrendim kalp atışları vs gördük 😫. Tarlusal kullandığım için tedirginlik yaşıyorum dr lar net birşey söylemiyor şuan için 8. Haftanın içindeyim bu şekilde bi durum yaşayan tanıdığı vs olan var mı bi nebze rahatlamak istiyor insan 😔