Kızlar bende doğurdum Benim süreç çok zorlu süreçti ama panik atakmış anksiyeteymiş çarpıntılarmış çok tedirgindim ama onlardan asla korkmayın o an aklınıza onlar inanın sancıdan gelmiyor bide benim süreç çok zordu büyük bi miyomum vardı bebeğin inmesini engelledi 16 17 saat sancı çektim sezeryana dönebiliriz dediler ama çok şükür son anda kızım indi iyice suyum patladı doğumhanedede çok uzun kaldım miyom beni mahvetti açıkcası çok kanamam oldu doğumum uzun oldu ama şükürler olsun kızımı kucağıma aldığımda herşey bitti ben son ay artık kafayı yemek üzereydim napcam nasıl yapcam diye ama şükürler olsun Rabbim gerçekten güç veriyor kendinizi hep yüksek tutun asla korkmayın herşey kendiliğinden oluyor. Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏻🥰