Aynur_41 2prensesannesiiii tesekkurler bende m alayım suan marketteyım eksıklerı yavaş yavaş alayım dıyorum
Aynur_41 Yagmurata24 9 ya da 10 tane çıkıyor ama hepsını kullanamıyorsun normal ped e gecıyorsun gerek yok yani daha önce doğumda kullandım ama hatorlamıyorum m miydi l miydi
Aynur_41 Busssx m aldım ama l de aldan ıyı olurmus cunku sancı esnasında da bu ürünü kullanıyor insan neyse artık aldım
Fnsengul Ben 80 le doğuma girdim ve L almıştım çok da rahat ettim. Rahat olması açısından M almanız daha iyi olabilir🌸
e_blue_sky_a Aynur_41 m de olur daha rahat olsun dersen l al. Ama ben 165sim eğer 65kilo olsa idim m olurdu
Fnsengul Aynur_41 Canım nasıl sancı esnasında da onu kullanacaksın ki zaten sürekli çıkarttıyor doktor alttan muayene etmek için o yüzden rahat edemezsin. Ben iç çamaşırıma normal ped takıp sancı çekmiştim ve daha rahat ettim