Cihan Merhaba bayanlar 10+5 hamileligimin başından beri kusuyorum bişey yiyemiyorum son dört gün boyunca hiç kusmadım ama bogaz enfeksiyonumdan dolayı antipyotik kullanıyorum 4günden snra tekrar ilk günkü gbi kusmaya başladm normal mi bu sizce 😒
Elifffcik67 Cihan bende helak oldum kusmaktan 🤦🏻♀️ Ama bi gün kusmadım mesela hemen korktum bebeğime bişi mi oldu acaba nie kusmuorum die ertesi gün Yine kaldığım yerden devam 🤮 inş 3 ay bitince bizim kusma çilemiz de biter 🤦🏻♀️
Chan Cihan 12 hafta sonrasında doktor bulantı için ilaç alabilirsiniz. Kraker, beyaz leblebi filan biraz bastırıyor bulantıları.
Cihan Chan güya ilac kullanıyorum ama ilacların bi faydasını göremiyorum kraker falan da yiyemiyorum dha cok midemi kaldırıyo
Chan Cihan Gaviscon veya Reni vermişlerse evet, benim midemi daha beter yapmıştı. Sanırım dönemini beklemekten başka yapacak çok etkili bir çözüm yok. Benim 15. Haftaya kadar sürmüştü. Sonra birden kesildi çok şükür.
24fatma Dramamine mide bulantisi icin vermişti doktorum cok memnunum yoksa günde 10 sefer falan oluyo benimde cok sıkıldım bu durumdan 14 haftalik olduk insallah geçer tavsiye ederim hapi