ravzanurunannesi aşılama oldum kızlar inşallah tutmuştur dualarınızı bekliyorum güzel haberlerle dönmek istiyorum🥹❤️
Ummhny ravzanurunannesi ne zamandır deniyorsunuz benimde 1.5 senedir olmuyor çok yıpratıcı süreçmiş Allah hepimizin yüzüne gülsün
ravzanurunannesi @"Ummhny benim de 1buçuk senedir olmuyor 5buçuk yaşında kızım var sonra korunduk bi 1buçuk sene önce denemeye başadık 1sene sonra doktora başvurduk
ravzanurunannesi @“Miraykader” amin allah razı olsun. Artık uygulamayı siliyorum inşallah bir gün güzel haberler ile geri gelirim. geldiğim de bu yorum da ki herkesi bebeklerine kavuşmuş şekilde görürüm ❤️
ravzanurunannesi @"Ummhny rabbim tez zamanda sana da nasip etsin canım ben artık uygulamayı siliyorum 🥲
ravzanurunannesi @“Limonlukekkk” ben samsun da yaşıyorum tüp bebek için yeterli bütçem de maalesef yok artık akışına bırakıyorum
papatyaolsun Canım sıkıntınız ne bilmiyorum ama 2 iğneli aşılama deneyene , bazı şartları sağlıyorsa tüp bebek için devlet hak veriyor . Araştırdın mı hiç