Geçen hafta açlık şekerim 90dı bugün tekrar ölçtüm 113 cıktı. Geçen tetanoz oldum bebek hareketleri cok azaldı bende çikolata mandalina falan yedim biraz fazla sanırım. Haraketler de aynı artmadı zaten. Ama çok korkuyorum şeker cıkar diye kilomda var. Bugün sağlık ocağı gidip kan vericem. Sizce geçici midir? 21. Haftadayım. Varmı böyle ara ara yükselme düşme yaşayan? Evde ölçtüğüm doğruymu sizce internetten almıştım bi cihaz öylesine.