Betul709 Kızlar ben 36+5 deyim. Şimdi gittiğim hastane dedi ki 37 altı biz doğum yaptırmıyoruz çünkü yenidoğan yoğun bakımı ünitemiz yok. Erken doğum sınırı 37+0 mı yoksa 37+6 mı beni bir aydınlatın. 37 dolması mı lazım yoksa 37ye girmiş olmam yeter mi?
ravzae Betul709 benim bildiğim 37 den sonra prematüre sayılmıyor ama onlar bence risk almak istememiş normalde 35 den sonrası bile girmiyor neredeyse küveze onlar tamamen sorumluluk almak istememiş
nb- Betul709 bunu direkt hastaneye sor. 37+0 bile olsa hayır biz 38+0dan önce kabul etmiyoruz diyebilirler
A12_S07 Betul709 Hangi ilde yaşıyorsunuz 36 dan sonra risk görmüyor doktorlar mesela 40 haftada doğup solunum sıkıntısı çekip kuvozde kalan bebekler var 39 40 da doğsa sıkıntı çekse napacaklarmis saçma geldi bana biraz ama siz yinede sorun önceden tedbir alın tanıdıklarım perişan olmuştu bunun gibi durumlardan