Nevsevmom İki gündür kasık ağrım devam ediyor sizce korkmalımıyım haftaya Perşembe kontorolüm bekleyim mi
nilsubldn @Nevsevmom merhaba nasıl oldunuz bende 33+2 deyim bende de ağrı ve batma çok yoğun ayaktayken 32 de bebek dönmüştü
Nevsevmom nilsubldn iki gün çok oldu sonra geçti kontrole gittim dün sancım yok daha yalancı sancı galiba doktor normal dinlen bol bol temizlik yapma dedi
nniduaa Benimde vajinamda ağrı var yani onun dışında arada karnım kasiklarim agriyo bunu normal görüyorum ama vajina ağrısı nedendir hiç anlamadım bugün yeni 34 oldum bende
nilsubldn @nniduaa 33+2 bugünden beri bende de vajinada inanılmaz batma ve acı 32 de bebek dönmüştü yatarken bir şey yok ama ayakta duramıyorum sizin de mi öyle
nniduaa nilsubldn yani böyle yürürken ya da uyandığımda dönerken falan zorlanıyorum ama o da bazen oluyo
nniduaa Nevsevmom vqjina ağrısı da mı normal acaba haftaya kontrolüm var acil olduğu içinde gitmek istemiyorum erkenden