Gmze-53 Sancım basladı yaklasık 2 saat oldu ama duzenlı degıl hangı asamada gitmeliyim hastaneye suyum fılanda gelmedı
SeymanurDila Gmze-53 kaç dakka arayla geliyor onu hesaplayın ve sık sık gelmeye başlayınca gidin ilk kızımda öyle gitmiştim ve 7 cm açılmam vardi evde çekmek daha iyi sancıyı bence hastanede çok zor oluyor