Hanifeee bugün 15 haftalık olduk,12. Haftadan sonra folik asidi de bıraktık şuan bişey kullanmıyorum besinlerden alabilirsin gerekli vitaminleri Dedi doktorum değerlerim de güzel. 6. Ayda kan ilacı kullancZ Dedi. Haftaya Cuma da cinsiyet öğrenmeye gitçez inşalllah