Mervekaram22 Mira_ll13 alıştırma yapıyor doğumdan sonrasi için sabaha kadar uyumayacaz anne diyor sana 😂😂😂
Cerenbelis1 Mira_ll13 bizde 36 haftalığız geceleri çok hareketli 😂gündüzleri ben ayakta filan olunca uyuyor 😂
SeymanurDila Mira_ll13 37+4 haftayız gece uyku yok resmen hareketlerden kaburgamın sırtımın ağrısından ayakta uyuyarak geziyorum eşim gözlerin artık çökmüş uykusuzluktan diyor hayırlısı ile doğum olsaydı diye beklemiyor değilim çok zorlanıyorum artık 🙄
Snsyda 33.haftadayım o kadar çok hareketli ki 36 lara 37 lere dayanabilecek miyim bilmiyorum. Uykusuzluktan dün o kadar çok midem bulanıyordu ki yataktan kalkamadım resmen :(
SeymanurDila Mira_ll13 benimde ayni şekilde sabah eşim işe gidince uyumuşum bide huzursuz bacak sendromu var odaaf ediyor beni