zzynpcbnn Herkese merhaba. Alışveriş yaptınız mı? Yaptıysanız neler aldınız? Daha tecrübeli anneler neler gereksiz neler çok gerekli. Kaçıncı haftadan sonra alışveriş yaptınız buyrun yorumlara. 29. Haftadayım yeni başladım ben alışveriş yapmaya. Büyük malzemeleri aldım çok şükür işte bebek arabası puseti anne yanı beşiği kıyafet almadım henüz. Fikirlerinize ihtiyacım var 🌸🌸
Melosunannesii zzynpcbnn büyük eşyalarımizin hepsi var 3. Olduğu için planlı olmadığından kıyafetleri vermiştim hep bence 29 30 a kadar bitmiş olmalı insan ağırlaşıyor çünkü çok kızımda 29 da çantamı hazirladim 30 da hastaneye yatısim verildi iyiki diyorum sonra evde yatmami söyledi doktorum 37 de sezeryan oldum biraksaymisim yapamazmisim
Mujmuj-1 Şeyleri önce al ateşölçer bebek telsizi süt pompası,reflü yatağı,emzirme minderi vs vs kıyafetleri hep 0 yenşdoğan alma canım 0-1 0-3 3-6 farklı farklı al
zzynpcbnn Mujmuj-1 emzirme minderi aklıma gelmedi hiç hemen bakayım. Ateş ölçer göğüs pompası falan aldım. Reflü yatağı olarak yataş juno aldım çok fazla övdü çevremdekiler bakalım inşallah bende çok memnun kalırım
Mujmuj-1 zzynpcbnn emzirme minderi kesin al çevremde kullananlar ciddi anlamda çok konforlu olduğunj söyledi aonra mutlaka gümüş kapak al kendin için listem var benim olmadı fotograf yükleyim oradan bakarsın fikir olur
Yagmurata24 Umay reflü yatağı, süt pompasi, elektronik ana kucağı ve göğüs ucu kremi aldım 26.haftadayim, henüz bişey almış sayılmam 😁
zzynpcbnn Yagmurata24 almaya başlamanın zamanı geldi sanırım artık birden yüklenmeden yavaş yavaş alınmalı 🥰
zzynpcbnn Mujmuj-1 sizden sonra inanın almaya karar verdim bakıyorum şuan hangisini alsam diye çok teşekkür ederim 🌸
zzynpcbnn Melosunannesii bu ay bitmeden hepsini tamamlamayı düşünüyorum bende inşallah sağlıkla gelsin 🤲 aşırı heyecan yapıyorum her aldığım malzemede 🥹 abartıya kaçmaktan da korktuğum için dikkatli olmaya özen gösteriyorum. Kaç tane hastahane çıkışı aldınız siz 1 tane yetti mi?
Mujmuj-1 zzynpcbnn fısher price tercih ettim ben canım baktım en böyle konforlu o geldi birde kullanan arkadaslarım onu önerdi direk
Melosunannesii zzynpcbnn bir tane yetecegini sanmıyorum ilk zamanlar çiş kaka kusma olayları oluyor 1 tane 10 lu 2 3 tane de 5 li yeter bence