Kubra0802 6-7. Haftada yaşadım 1 hafta boyunca doktor yerleşme kanaması dedi. Çok normal. Tabi bilemeyiz her kanama da yerleşme kanaması olmuyor. Doktor yine de gel bakalım dedi zaten 7. Haftadan sonra kesildi gelmiyor artık ilaç vs de vermedi. Ultrasonda da bişey yoktu zaten. Ama bende korkmuştum çok ağladım bebeğime bişey olcak diye. Doktor bana adetin 2. 3. Günü gibi kanama olmadığı sürece korkma dedi.