Kızlar ikinci doğum kolay olur dediler inandım😅😩 ilk doğumum suni ile olmuştu ve ikincisi sadece rahim açıcı fitille ilerledi suni verilmedi . Korkutmak istemem ama hiç bir aşaması kolay olmadı aksine ilk doğumum daha güzeldi. İkincisi travma oldu resmen bana acısı da çok zordu, doğum anıda zordu. Rabbim isteyenlere versin ama ben kapatıyorum çocuk defterini inşallah 😅 neyse bebeğime sağsalim kavuştum , rabbim herkese nasip etsin❤️