5858Buse Kızlar 39+4 haftalık gebeyim bugün nstde vs sancım çıkmadı ama şuan aşırı bel kaşık ağrım var adet ağrısı gibi yatamadım birtürlü .Ama bebek de hareketli hala doğum belirtisi mi bu ben anlayamadım ilk gebeliğim yardımcı olur musunuz
askileannesi3 5858Buse bende 39+3 benimde sürekli bel ağrım kaburga ağrım var bugün de adet ağrısı gibi gelip gitti. İnşaAllah sağlıkla hayırla kolaylıkla doğururum. Çok stresliyim çok
Sinemarya58 5858Buse hiç korkmayın canım rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin bende bugün doğum yaptım ve inanın Rabbim kolaylık veriyor
5858Buse Sinemarya58 Hastanedeyim bayağı suyun geldi fakat açılmam yok sancı bekliyorum dua edin kolayca bitsin gitsin :(
5858Buse Sinemarya58 Canım normal olmadı ne yazıkki sezeryan olmak zorunda kaldım ağrı hariç herşey çok güzel 😊😊😊