26 haftalık hamileyim memelekete gelince üşüttüm sanırım hasta oldum ates falan yok ama hafif öksürük ve burun tıkanıklığı var. Burnum iki üç gündür tıkalı ağzımdan nefes alabiliyorum sadece. Özellikle yatarken gece falan çok tıkanık oluyo. Bu durumj yaşayan var mi benden başka acaba? Burun spreyi falan almayı düşünüyorum ama zararlı mi bilmiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım açıkçası.vick sürdüm tuzlu su çektim faydası olmadı bu arada. Lütfen bi çözüm önerisi olan yazabilir mi? Burun spreyi alsam mi zararlı mi değil mi bilmiyorum yardımmm lütfennn. Şuan gece saat 03:18 ve uyuyamiyom nefes alamiyom. Bebeme zararlı midir bir de bu durum???