Arkadaşlar merhaba. 29 haftalık hamileyim sanırım bu ara ortalıkta dolaşan salgına yakalandım. 1 günde vücut ağrısı ile birlikte öksürmeye başladım öksürdükçe de boğazım ve ciğerlerim acıyor. Doktorlar ilaç veremiyor verseler ben tereddütte kalıp içemiyorum. Böyle bir durum geçirmiş olan var mı? Nasıl geçirdiniz hastalığınızı. Antibiyotik vs ilaç kullandınız mı ya da varsa doğal yöntemleriniz yazar mısınız? ya da Bursada yaşıyorum bu doktor bu konuda iyi gidip görünebilirsin şeklinde önerilerinize de açığım