Ben 20deyim büyük eşyaların çoğunu aldım. İyi ki de almışım hepsi zamlandı. Bebek arabasini pusetle 8500e almıştım şimdi 12 bin olmuş. Park yatak ve oda takimida zamlanmisz. Cinsiyet belli değilse eğer büyük eşyaları alıp koyun kenara. Kıyafet ivir zıvır sürekli alınıyor zaten indirimler oluyor onlarda