Ozom İyi akşamlar arkadaşlar 14 haftalık hamileyim dünden beri inanılmaz karın ağrım var. Doktora gittim serum taktı, kanama önleyici iğne yaptı. Kanamam yoktu zaten bebek de normal çok şükür 🙏🏻. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Seymagrgn Ozom benimde 13+4 çok fena karnım agrıyo agrıdan ote acıyor göbek deliğine yakın yerler. Gecmezse bende gidicem😥