E_ce 3.günüm reglide ama hala olmadım bebek bekliyorum İnşALLAH 👼 1- hafif bel ağrım var hissedilmiyor bile 2-illaki herkeste kahverengi akıntı olmak zorundamı yada faklı bişey 3-ne zaman test yapmalıyım Şimdiden teşekkür ederim
Ygmraygn E_ce yoo bende kahverengi lekelenme felan olmadı hatta ben testi gecikmem bile olmadan yaptım bence test yapabilrsin
E_ce E_ce rabbim hayırlı evlat nasip etsin bizlere canım benim sen ne zaman yapıcaksın testi yada yaptınmı