Rabia-0655 Geçen hafta doktora gittiğimde sancım çıktı serum taktılar tekrar nst bağladılar yine sancım çıktı. Bugün akşam tekrar gittim yine sancım çıktı. Doktor erken doğum riski var dedi bu durumu yaşayan var mı