ZelihaTkcnn Merhaba anneler 🌹 Epidural ile doğum yapan var mı bilgi verebilirmisiniz bir sorun yaşatıyor mu kimisi bebeğin kalbini yavaslatabiliyor dedi ne kadar doğru bu durum ? Yoksa epiduralsiz mı olmalı doğum?
Baharoloji ZelihaTkcnn en iyisi hiç müdahale olmaması yani epuduralsiz olması tabi ben 8 cm e kadar dayandım bu düşünce ile ama pes ettim :) 8 cm de epudural vuruldu 10 dk sonra doğum oldu dayanıyorsanız bekleyin bence benim bir de suni sancı idi o fazla geldi bence
ZelihaTkcnn Baharoloji Benim aci eşigim çok düşük olduğu için epidural dusunuyordum ama ne kadar riskli veya daha iyi mi olur bilemiyorum 🤔