Arkadaşlar 10 gün sonra aranızdan ayrılıyorum. Darısı sizlere inşallah 😇 bugün doktoruma gittim ve doğum için sezeryan ameliyatı günümü aldım. 20 ocakta oğluma kavuşacağız :) 38+2 de doğmuş olacak. Şuan tam 37.haftamdayım 3.250 kilo olmuş maşşşallahh diyim 🧿🥰 spinal anestezi ile olacağım. Tek kafama takılan sezeryan doğum için istenilen tahlillere ek ücret ödedim garibime gitti sizler de durum neydi acaba? O tahlillere ek ücret ödemek mantığıma hiç uymadı