Clover Arkadaslar selamlar az once ultrasona girdim bebegim 32. Haftalık 2.100 gr cıktı. doktorum bebegin normalden biraz kglu oldugunu soyledi ve seker testi yaptırmamı istedi. Cok endiselenmememi normalin biraz ustunde oldugunu soyledi. Ben yine de biraz endiselendim.. boyle bir durumla karsılasan var mı aranızda??😔😔😔
aasenamerve Clover benim 32 haftalıkken 2285 33 haftalıkken 2570 çıktı gayet normal dedi doktor. Kilosu güzel bebeğinizin ama korkutulcak derece değil bence.
deletedmom01 Clover bencede hic bisey yoktur korkma 😊😊 Bende kızımın 3'5 kiloya yakin dogmasini cok istiyorum 😊 Doktorunun dedigi testi yap bakalim ama stres yapma kilosu gayet iyi 😊
Moonse_rose Cnm benim dr 32 haftalıkken 2059 çıktı ı doktor normal dedi. Ki zaten benim şeker testlerim de hep iyi çıkmıştı. Endişelenme bence...
Clover Moonse_rose Rumeysa5454 MerveTaer Esraabrklu zeynepikramom aasenamerve Arkadaslar hepinize cok tesekkur ederim cevap yazdıgınız icin. Ben yurtdısındayım belki burdaki degerler farklı oldugu icin doltlr boyle demistir. Beni cok rahatlattınız.hepinizden Allah razı olsun...
zeynepikramom Ben 34 haftalikken muayene oldum doktorum 2950 dedi benimde benegim normalmis ikinci kizim saglikla gelsinler insallah 😊
MerveTaer Herşeye bir bahane buluyorlar eskiden doktor mu vardı diyorum bazen ama bak mmaşallah nenelerimize elhamdulillah sağlıklı evlatlar dünyaya getirmişler yani diyeceğim odur ki akışına bırakın sakınan göze çöp batar illaki gidicez ama bu kadarınıda abartıyorlar 5 kilo doğan bebekler var 38 haftada
Rumeysa5454 31 haftada 24000 gr 46 cm Di. Degerlerim de normal çıktı ultrasonların yanıltma payınıda düşün ama yolundadur herşey çok takılma
Clover deletedmom01 saol canım cok evhamlı degildim ama konu bebis olunca insan cok farklı oluyormus. Rabbim sag saglım kucagımıza almayı nasip etsin insAllah
1PrensAnnesi Clover o nasıl doktor öyle ömründe hiç iri bebek diye bişey duymamış mı sizi korkutmuş şeker diye benmde oğlum 33de 2381 kg dı iri bi bebek olacak dendi ve öylede oluyo irilikten dolayı doğumu öne aldık bugün olacak doğumh herşeyide gayet iyi şekerim filanda yok zaten ki yükleme testinde çıkmadıysa yoktur Takmayın kafanıza azıcık iridir o kadar 😍
Clover 1PrensAnnesi ablamla konustum az once bu ultrason makinelerinin etnik kokene gore ayarlanöası gerektigini ogrendim. Sonuclar farklı cıkabilirmis.Mesela bir turk ailesinin bebegi icin normal aralık cinli bir aile icin fazla kglu olabiliyormus.brn londrada yasıyorum muhtemelen bebegin olcu aralıklarını verirken buna dikkat etmediler ve be stresse soktular. Nitekim ki de ilk ultrason kagıdında turkish yazarkan bunda yaZmıyordu.siz de yarın bebeisiniZle tanısacakmısınız. Rabbim guzel gunlerde buyultmeyi nasip etsin.
8278 bende yurt disindayim ( uk)bana da kilolu demislerdi ultasondan bakinca ,tabi bende iri dogcak nasil normal dogum yapcam diye uzulurken cocuk 3 kg dogmasin mi? Kac hafta bosuna ona buna icini dok stresslere gir🙄
1PrensAnnesi Clover hadi ya bak bende bunu bilmiyodum demek böyle bi değerleme oluyormuş aman iyiki sorunun ne olduğunu öğrendin için rahatladı bak ☺ Allah razı olaun cnm amin💋 darısı başına