Ben hamileliğimde ilk 4.5 ay su içemedim mide bulantısından. Ama 5ci aydan sonra gün içinde en az 3litre su içiyordum. O su sayesinde hiç şişliğim ödemim olmadı. Olsa bile küçük şeylerdi, hiç gözle görülür olmadı. Çünki çok sık idrara çıktığım için vücudum ödemi atıyordu ve günde 1.5 saat filan yürüyordum. Çok çok tavsiye ediyorum bolca su ve yürüyüş bana dua edersiniz