Yagmurakyurek Merhabalar ilkkez mide bulantısı yaşıyorum çok kötü başım döndü midem alt üst oldu çok rahatszlndm bu haftrlda normalmi ? İlk gebeliğim daha önce mide bulantısı yaşamamistim
cnnt2110 Yagmurakyurek bende 34+2deyim ve bugun aynı durumu bende yaşamaya başladm. Ilk donemlerim zaten cok bulantılı geçmisti ama uzun suredir boyle bir durumum yoktu. Bugun tekrar basladi ama bu cok farkli midem altust olmus gibi
SeymanurDila Yagmurakyurek benimde 37+4 hafta 2 gündür midem bulanıyor çok az yiyebiliyorum oda hafif şeyler ağır şeyler yiyince hem yanıyor hemde istifar edecek gibi oluyorum
Xxxmelodi666 Yagmurakyurek ilk gebeliğimde doğurana kdr şimdide 36 hafta boyunca hrp buşantı ve kusma çektm o yüzden bişy diyemyrm
Fatmanuray_0610 Yagmurakyurek ben yaşamadım ama benim bir tanıdığım mide bulantısından hastane gitti ve bir iki gün içinde doğurdu hastaneye gitmektr fayda var
Yagmurakyurek cnnt2110 ben hiç yaşamadım birtek şeker yüklemesi yaptırırken kustugumu hatrliorum daha önce öle kusma mide bulnti yoktu
SeymanurDila Yagmurakyurek hiç bilmiyorum maden suyu içiyorum o beni çok rahatlatıyor günde 3 4 tane içiyorum
SeymanurDila Yagmurakyurek Doktorunuza danışın derim benim ilk gebeliğimde 4 ay midem bulanmıştı son aylar çok rahattım her işimi kendim yapıyordum bu gebeliğim çok yordu beni halsizlik kalp çarpıntısı sinir ağlama şimdide mide bulantısı ve sancılarımda başladı